Στρατηγού Καλλάρη 33, Αθήνα 104 45

Τηλεγραμματεία

Ύστερα από πολυετή παρουσία στον χώρο της πληροφορικής και των τηλεπικοινωνιών η LabOnWeb παρέχει πλήρεις υπηρεσίες Τηλεγραμματείας. Το εξειδικευμένο τηλεφωνικό μας κέντρο βρίσκεται στις εγκαταστάσεις μας από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή 09:00-21:00 και είναι έτοιμο να να διαχειριστεί τις κλήσεις σας.

Παρέχουμε άριστες υπηρεσίες, γλιτώνοντας σας έτσι από την ανάγκη για εξειδικευμένο προσωπικό στον επαγγελματικό σας χώρο με ότι άγχη και υποχρεώσεις αυτό συνεπάγεται ( Μισθοί, άδειες, ασθένειες, υπερωρίες, επιδόματα). Χάρη στις υπερσύγχρονες υποδομές  και τις online εφαρμογές μας μπορούμε εύκολα και άμεσα να προσαρμόσουμε τις υπηρεσίες μας και να καλύψουμε καλύτερα τις ανάγκες σας διατηρώντας πάντα την υπεύθυνη και επαγγελματική εξυπηρέτηση που χαρακτηρίζουν την LabOnWeb.

Έχουμε σχεδιάσει 7 πακέτα υποστήριξης ανάλογα με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις της εργασίας σας.

  • Οι τιμές των πακέτων περιλαμβάνουν τον ΦΠΑ και δεν υπάρχει καμία κρυφή χρέωση
  • Στα πλαίσια της πολιτικής μας αυτής παρέχουμε και αυτόματη μετακίνηση σε κατώτερο η αναώτερο πακέτο ανάλογα με μεταβολή των αναγκών σας (Μηνές χαμηλής κινητικότητας πχ Αύγουστος)

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΤΗΛΕΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

Αποτελεί την ειδικότητα της LabOnWeb και περιλαμβάνει την πλήρη διαχείριση των κλήσεων σας καθώς και την οργάνωση του επαγγελματικού σας ημερολογίου, χωρίς ανάγκη για προσωπικό στον χώρο σας με ότι άγχη και δυσκολίες αυτό συνεπάγεται. Πάντα υπεύθυνα και επαγγελματικά. Όσον αφορά το τεχνικό κομμάτι, ο αριθμός του επαγγελματικού σας χώρου εκτρέπεται στο τηλεφωνικό κέντρο μας και διαχειριζόμαστε πλήρως τις κλήσεις σας. Στην συνέχεια ανάλογα με τις παραμέτρους που μας έχετε θέσει για την οργάνωση του προγράμματος σας, κλείνουμε τα ραντεβού σας και σας ενημερώνουμε άμεσα στην ηλεκτρονική μας πλατφόρμα παρακολούθησης και καταγραφής.

ΑΝ ΕΠΙΛΕΞΩ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ 6 ΠΑΚΕΤΑ ΚΑΙ ΔΕΧΤΩ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ή ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΚΛΗΣΕΙΣ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ;

Σε περίπτωση που οι ανάγκες σας είναι μεγαλύτερες η μικρότερες από τις αναγραφόμενες του επιλεγμένου πακέτου, παρέχουμε αυτόματη μετακίνηση σε διαφορετικό πακέτο ώστε τα έξοδα σας είναι ακριβώς όσα αντιστοιχούν στις ανάγκες σας.

ΤΙ ΧΡΟΝΟ ΑΝΑΜΟΝΗΣ ΕΧΕΤΕ;

Ο μέγιστος χρόνος αναμονής σε περιόδους αιχμής ( Για παράδειγμα Δευτέρες ) είναι 60 δευτερόλεπτα (1 λεπτό)

ΑΠΟ ΠΟΣΑ ΑΤΟΜΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΣΑΣ ΚΕΝΤΡΟ; ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ;

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΠΟΙΑ ΔΟΚΙΜΗ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΑΣ;

Κατόπιν συνεννόησης μπορεί να πραγματοποιηθεί δωρεάν δοκιμή 7 εργάσιμων ημερών (Μιας εβδομάδος).

ΠΟΥ ΘΑ ΜΕ ΩΦΕΛΗΣΕΙ Η ΤΗΛΕΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ;

Ο χρόνος σας είναι πολύτιμος. Δυστυχώς λόγω της δυσκολίας του επαγγέλματος σας και του φόρτου εργασίας σας είναι σχεδόν αδύνατον να συνυπάρξει αρμονικά με την πλήρη διαχείριση των κλήσεων σας και την οργάνωση του προγράμματος σας.

ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΛΕΙΠΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΜΟΥ ΧΩΡΟ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ;

Σε περίπτωση που για κάποιο χρονικό διάστημα δεν μπορείτε να δεχτείτε ραντεβού με πελάτες τους ενημερώνουμε εμείς και κλείνουμε τα ραντεβού την ημερομηνία που μας έχετε ορίσει.

ΑΝ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΕ ΕΜΕΝΑ ή Η ΚΛΗΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ;

Σε αυτή τη περίπτωση εάν μας έχετε δώσει σχετική άδεια μπορούμε να δώσουμε τον προσωπικό σας αριθμό κινητού ώστε να σας καλέσουν απευθείας.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΦΡΑΓΗ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΤΟΜΑ;

Βεβαίως, κατόπιν ενημέρωσης μας μπορούμε να βάλουμε σε φραγή συγκεκριμένους αριθμούς από τους οποίους δεν επιθυμείτε να δέχεστε κλήσεις.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΩ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΜΟΥ ΡΑΝΤΕΒΟΥ;

Μέσω της ηλεκτρονικής μας πλατφόρμας καταγραφής και παρακολούθησης μπορείτε να δείτε όλα τα ραντεβού σας. Κατόπιν εγγραφής σας θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για δωρεάν επίδειξη της πλατφόρμας μας για όσο διάστημα χρειαστείτε ώστε να μπορείτε να την χειριστείτε με ευκολία και σιγουριά.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΤΗΝ ΤΗΛΕΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ;

Όταν μας ενημερώσετε πως ξεκινάμε τη διαδικασία της Τηλεγραμματείας θα σας δοθεί μια φόρμα στην οποία θα συμπληρώσετε τα ζητούμενα στοιχεία. Στην συνέχεια θα σας δοθούν πληροφορίες για το πως να πραγματοποιήσετε την εκτροπή του επαγγελματικού σας αριθμού ώστε να ξεκινήσουμε να διαχειριζόμαστε τις κλήσεις σας μέσω του τηλεφωνικού μας κέντρου.

Πακέτα τηλεγραμματειακής υποστήριξης

12,4€
/μήνα
Δευτέρα-Παρασκευή
09:00 – 21:00
0
Εισερχόμενες Κλήσεις
Κόστος Κλήσης : 0,70 €
Η τιμή συμπεριλαμβάνει ΦΠΑ
31€
/μήνα
Δευτέρα-Παρασκευή
09:00 – 21:00
Μέχρι 50 Εισερχόμενες Κλήσεις
Κόστος Κλήσης : 0,60 €
Η τιμή συμπεριλαμβάνει ΦΠΑ
62€
/μήνα
Δευτέρα-Παρασκευή
09:00 – 21:00
Μέχρι 100 Εισερχόμενες Κλήσεις
Κόστος Κλήσης : 0,55 €
Η τιμή συμπεριλαμβάνει ΦΠΑ
93€
/μήνα
Δευτέρα-Παρασκευή
09:00 – 21:00
Μέχρι 150 Εισερχόμενες Κλήσεις
Κόστος Κλήσης : 0,50 €
Η τιμή συμπεριλαμβάνει ΦΠΑ
124€
/μήνα
Δευτέρα-Παρασκευή
09:00 – 21:00
Μέχρι 200 Εισερχόμενες Κλήσεις
Κόστος Κλήσης : 0,45 €
Η τιμή συμπεριλαμβάνει ΦΠΑ
186€
/μήνα
Δευτέρα-Παρασκευή
09:00 – 21:00
Μέχρι 400 Εισερχόμενες Κλήσεις
Κόστος Κλήσης : 0,40 €
Η τιμή συμπεριλαμβάνει ΦΠΑ
248€
/μήνα
Δευτέρα-Παρασκευή
09:00 – 21:00
Απεριόριστες Εισερχόμενες Κλήσεις
Η τιμή συμπεριλαμβάνει ΦΠΑ

* Όλες οι εξερχόμενες κλήσεις έχουν κόστος 0,25€

** Δυνατότητα αυτόματης μετακύλισης προγράμματος σε μεγαλύτερο ή μικρότερο πρόγραμμα.

*** Σε όλες τις τιμές συμπεριλαμβάνεται ο Φ.Π.Α.